9 تکنیک استفاده از اینستاگرام جهت افزایش معرفی و فروش محصولاتتان!!! - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۱:۱۲:۳۴

امروزه افراد بخش زیادی از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. این امر از چشم شرکتهای بزرگ و تبلیغ کنندگان کالاها به دور نمانده است . همه آنها سعی می کنند از این پتانسیل بالا جهت معرفی محصولات خود، و نتیجتا افزایش فروش و سودآوری استفاده کنند. یکی از این شبکه های اجتماعی پرقدرت و پرمخاطب، اینستاگرام است. ما در اینجا 9 مورد از روشهای بالقوه ولی موثر، در افزایش شناساندن محصولات به مشتریان بالقوه در اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم.

از تصاویر با کیفیت جهت پستهای خود استفاده کنید.

در اینستاگرام همه حرفها با تصاویر و ویدئوهای کوتاه زده میشود. پس حتما سعی کنید از تصاویر با کیفیت بالا و جذاب برای معرفی محصولاتتان استفاده کنید.

استفاده از تصاویر با کیفیت

 

اگر بودجه خوبی دارید، ار تبلیغات مستقیم در اینستاگرام استفاده کنید.

شما میتوانید با استفاده از تبلیغات مستقیم از طریق خود اینستاگرام، به مشتریان بالقوه دسترسی داشته باشید. تبلیغات در اینستاگرام میتواند کاملا هدفمند باشد و این تبلیغات بنابه درخواست شما برای رده سنی خاص، جنسیت خاص، در زمان خاص، و ... نمایش داده شود.

تبلیغات مستقیم در اینستاگرام

 

تصاویر کالاهای خود را در حال استفاده از آنها به نمایش بگذارید.

برای افزایش تاثیر گذاری تصاویر تان در اینستاگرام بهتر است آنها را در حال استفاده توسط کاربران به نمایش بگذارید . این حالت بسیار موثرتر از قرار دادن تصویر تنها از کالای شماست.

نمایش کالاها در زمان استفاده از آنها

 

از تصاویر ایجاد شده توسط مشتریانتان استفاده کنید.

از مشتریان خود بخواهید تصاویر مربوط به زمان استفاده از کالای شما را برایتان ارسال کنند . شما میتوانید این تصاویر را به نام آن شخص در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. تاثیر گذاری این کار بسیار فراتر از انتظار خواهد بود.

استفاده از تصاویر ارسال شده توسط کاربران محصول

 

پیشنهاد تخفیف بدهید.

قرار دادن تخفیف برای کالای خود برای مدت مشخص، میتواند تاثیر قدرتمندی در افزایش فروش شما داشته باشد. این امر همچنین منجر به افزایش شناخته شدن برند شما در سطح جامعه می گردد، چرا که افراد ارائه تخفیف توسط شما را به صورت دهان به دهان به بقیه دوستان و آشنایان خود اطلاع خواهند داد.

پیشنهاد تخفیف

 

از هشتگ استفاده کنید.

این کار برای افزایش دیده شدن پستهای شما در هنگام جستجوی افراد در اینستاگرام بسیار حیاتی است. سعی کنید از هشتگهای مرتبط با محصول و کسب و کار خود به طور مناسب و کافی استفاده کنید.

استفاده مناسب از هشتگ

 

پستهای پرطرفدار را شناسایی کنید.

ببینید کدام یک از پستهای قبلی شما بهترین و بیشترین بازخورد را داشته اند، و بر اساس آن جهت طراحی پستهای بعدی خود اقدام کنید.

پستهای پرطرفدار

 

از توضیحات مناسب در زیر پستها استفاده کنید.

درست است که افراد در نگاه اول جذب تصویر پست شما میشوند، ولی متون توضیحی نیز اهمیت فراوانی دارند. سعی کنید از متنهای جذاب و ترجیحا کوتاه برای توصیف محصول خود استفاده کنید. افراد تمایل چندانی به مطالعه متون بلند و پیچیده ندارند.

 

از اینستاگرام اینسایتس استفاده کنید.

وقتی تعداد فالوورهای شما از 1000 نفر فراتر برود در حسابهای بیزینس اینستاگرام اینسایتس فعال میگردد. با استفاده از این ویژگی اینستاگرام شما میتوانید متوجه شوید که کدام پستها بیشترین بازخورد را داشته اند، فالوورهای شما از چه شهرهایی، از چه گروه سنی، از چه جنسیتی هستند و ...

آنالیز پیج اینستاگرام توسط اینستاگرام اینسایتس